Een klacht kan kenbaar gemaakt worden op de volgende manieren:
Wij zullen uw klacht zorgvuldig in behandeling nemen. Het management zoekt een en ander uit en zal binnen 14 dagen contact opnemen, hetzij schriftelijk (post of e-mail) of telefonisch. In het laatste geval ontvangt u eventueel nog een schriftelijke bevestiging.
Mocht dit naar uw mening niet tot een goede oplossing leiden dan wordt uw klacht in behandeling genomen door de voorzitter van het bestuur van het Familiehuis Daniel den Hoed.
Heeft u als logeergast een probleem ondervonden met het Familiehuis en is hier in onderling overleg geen oplossing voor gevonden? Klik dan op onderstaande button en lees hoe een klacht schriftelijk (post of e-mail) kan worden ingediend.
Familiehuis Daniel den Hoed is een zelfstandige stichting. Het logeerhuis voor kankerpatiënten en hun naasten wordt liefdevol ondersteund door stichting Roparun en vele andere geweldige donateurs.
Kankerpatiënten kunnen niet zonder hun familie. Het Familiehuis kan niet zonder u!
Steunen met uw bedrijf
Adopteer een gastenkamer
Kom in actie
Periodieke gift
(digitale) Collectebus
Nalatenschap
Familiehuis Daniel den Hoed
Karl Weisbardstraat 205
3015 GM Rotterdam
010 - 704 11 05
familiehuis@erasmusmc.nl
NL24 ABNA 0491 9890 75
Fiscaal nummer 0092.05.676
KvK nummer 41131635